domingo, 16 de febrero de 2014

SOPAR DIVENDRES: FORMATGE DE TRONCHON

Serà perquè la sang tira, serà perquè estic enamorada del Maestrat, serà perquè les seves ovelles i cabres respiren llibertat .. no se perquè , però ni brie, ni gorgonzola, ni idiazabal, ni manxego, ni provolone per mi l’aconsegueixen superar.

Per això aquesta és la meva recomanació per un sopar de divendres nit espectacular: un pa artesà del Quixal + un tros de formatge d’ovella de Tronchon + un vi negre .

El formatge o bé el demaneu a la “queseria” original (www.queserosartesanosdetronchon.com) i a esperar a rebre-ho, o si no podeu esperar busqueu a qualsevol "super" formatge “tipus” Tronchon, que mai serà igual però si un succedani bastant similar.

Com de vins no tinc molta idea per recomanar-vos un bon maridatge, feu com jo, aneu al vostre establiment i deixeu.vos recomanar, jo vaig a l’Art Ibèric, al Rico Rico o al Tot Begut i d’aquells que em diuen ni miro la composició, em decideixo pel preu i per l’etiqueta, m’encanten les presentacions, soc així de superficial, necessito una ampolla amb un disseny ben maco i si és del nostre territori millor que millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario